Newbody



Blev en skön träning, va bara jag sara,sofia och felicia på isen fast sofia va inte på hela tiden så vi va till största delen bara tre stycken:)

Idag fick jag hem newbody beställningarna:D Jag älskar newbody! de är så jävla sköna underkläder asså:)






Min beställning:

Women basic, 3 vita 2 svarta(trosor) 
vit sport bh 1pack
Active socks 5 pack

Tror jag har nästan alt som går att beställa från newbody nu:P Men mer bliré nästa år!

Nu ska jag ner på stan med ullis, skulle egentligen gått med sara men hon hann inte så de får bli träningsshopping någon annan dag;)

Sen hem till mormor och morfar och äta med familjen och ullis:D en perfekt sista dag på lovet!



Kommentarer
Postat av: Sara

Det får vi göra :) <3

2009-11-01 @ 11:50:32
Postat av: Sara

svar: visst är det lite läskigt :( Så vi får sluta bekymmra oss över alla småsaker och bara leva, som om varje dag vore den sista!<3

2009-11-03 @ 21:03:06
URL: http://saralanninger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Får man köpa ett par newbody trosa av dig? :)



Kram

2010-11-08 @ 21:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0